Plany lekcji

Wrzesień coraz bliżej, a co za tym idzie zbliża się powrót do szkoły! Mam nadzieję, że wakacje naładowały wszystkich pozytywną energią i chęcią do działania w nowym roku szkolnym. Pamiętam jak chodziłam do szkoły i sama projektowałam plany zajęć, a później rozdawałam je koleżankom z klasy. Bardzo lubiłam rysować, kolorować i pisać.

Koty malowane akwarelą, fruwające ptaki, siedzące cichutko w kącie myszy, te elementy można znaleźć na pierwszym z moich projektów. Drugi wzór, zabierze nas w magiczną wycieczkę do lasu. Radośnie skaczący jeleń, mnóstwo kolorowych kwiatów i liści, żołędzie i krople rosy, wszystko przeplatane subtelnymi pociągnięciami akwareli.

Kolejny projekt, moim zdaniem nieco bardziej chłopięcy. A w nim unoszące się pośród chmur samoloty, szybowiec złożony z papieru dla zabawy, balonik, kojarzący się z dzieciństwem i wspaniałą zabawą. Nie mogło w nich zabraknąć pasteli, które uwielbiam. Postawiłam na błękity i róże, w wielu odcieniach.

Natomiast ostatni wzór jest przeznaczony dla tych, którzy poszukują czegoś innego, wyrażającego ich osobowość. Jest to czarno-biały plan lekcji z elementami szarości i zieleni w odcieniu oliwkowym. Koniecznie musiały się pojawić czaszki, diamenty i korona.

Stworzyłam, aż cztery wzory planów lekcji, które można pobrać, wydrukować i cieszyć się nimi. Mam nadzieję, że przypadną do gustu.

pobierz

PLAN LEKCJI Z KOTAMI, MYSZAMI I PTAKAMI, PLAN LEKCJI Z JELENIEM, LIŚĆMI I KWIATAMI,  PLAN LEKCJI Z SAMOLOTAMI, PLAN LEKCJI Z CZASZKAMI

Możesz z nich korzystać tylko dla użytku własnego. Będzie mi miło, jeśli pokażesz je swoim znajomym i bliskim. Plany lekcji przygotowane są w wysokiej jakości druku i dostosowane do formatu A4.

Jeżeli podobają Ci się grafiki  mojego autorstwa i je pobierasz do wydrukowania, będzie mi niezwykle przyjemnie jeśli polubisz stronę Depth of souls na Facebooku.

.

Uściski,

2 uwagi do wpisu “Plany lekcji

Dodaj komentarz